Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus

Tilaus ei vaadi rekisteröitymistä verkkokaupan asiakkaaksi. Rekisteröityminen kuitenkin kannattaa, sillä seuraavien tilauksien tekeminen nopeutuu.


Maksutavat

Verkkopankkimaksut ovat Verifonen alaisia palveluita, jotka toteuttaa Verifone Finland Oy. 



Toimitustavat

Toimitustavaksi voi valita joko postituksen postin pakettiautomaattiin, postin toimipisteeseen tai Schenkerin noutopistepaketin R-kioskille. Yli 100 euron toimitukset toimitetaan postikuluitta.

Toimituskulut koskevat ainoastaan Suomen sisällä toimitettavia lähetyksiä. Lähetyksistä ulkomaille on sovittava erikseen.

Pyrimme toimittamaan tilaukset niin pian kuin mahdollista, viimeistään 2-7 arkipäivän kuluttua tilauksen saapumisesta. Mahdollisista viivytyksistä toimituksissa pyrimme informoimaan asiakasta.


Palautusoikeus

Postimyynnissä on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.  Palautetun tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön. Palautuksista on ilmoitettava sähköpostitse tai verkkokaupan yhteydenottolomakkeella. Palautuksen voi lähettää osoitteeseen: KIVIkivi Oy, Porstuantie 4A, 02330 Espoo. tel. +358443566682, info@kivikivi.fi. Jos palautuksesta ei ole ilmoitettu etukäteen, yrityksen ei tarvitse lain mukaan vastaanottaa palautusta. Palautukseen on liitettävä tilinumero sekä palautuslomake tai lähetyslista. 

Asiakkaan tulee itse maksaa palautuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Postista noutamatta jätetystä tilauksesta, joka palautuu, veloitamme Postin hinnaston mukaisen lunastusmaksun.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia. Jos tuotteita on tilattu yli 100 euron arvosta tai muusta syystä tilauksessa ei ole ollut postikuluja, palautettavasta summasta vähennetään tilauksen toimituskulut. Kun tuote on todettu palautuskelpoiseksi, palautamme summan 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta perille. 

KIVIkivillä on lain mukaan oikeus tehdä tuotteen hintaan arvonalenemavähennys, mikäli tuote palautuessaan ei ole uudelleenmyytävässä kunnossa. Vaatteita on aina sovitettava puhtaalle iholle ja muutoinkin käsiteltävä niin, että ne säilyvät myyntikuntoisina. 


Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee virheestä ilmoittaa viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen toimittaneelle taholle.